STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

detta gjorde helt klart min dag!

Fick ett mejl av min kära syster, jag höll på att döööö av skratt!! låter texten tala för sig själv:

"är förövrigt uppe i ottan för jag ska på praktik i två veckor framåt. sitter å tittar på nyheterna och tydligen så är vickan (prinsessan alltså) på BB å ska snart födaaaa. omg omg spännande! haha, skrattar i hjääääl mig alltså åt nyheterna som informerar om det här. en nyhetsreporter frågade nån på sjukhuset om "vad händer sen???" typ å han började babla på om en salut till kronprinsessan efter barnet har kommit och blablabla allt som skulle hända å jag känner bara. OH MY GOD! Kan hon inte bara få föda ungjäveln i fred utan att det ska komma in nån himla orkester sekunden efter hon har fött å applådera åt henne.. SKA DOM TVINGA PÅ HENNE FOLKDRÄKTEN (á la hennes födelsedag) OXÅ?! ungen kanske kan få en matchande dräkt istället för den vanliga sparkdräkten?! hahah alltså det är ju som att se en parodi på kungahuset, jag väntar på att hejbaberiba gänget ska komma in... alltså, jag kan anta att det är jobbigt att föda barn i vanliga fall, det känns inte som det mest smärtfria men när heeela svenska folket är inblandat och hon har ett trettiotal reportrar som sitter utanför å väntar på att hon ska komma å visa upp ungen nykläckt precis som i lejonkungen (i början ni vet när simba visas upp för aaallla djuren) känns det ju 100gånger värre?! stackars vickan... haha."


..sen har jag och Axel bokat en resa till Alice Springs och Perth också.. och det är ju inte heller så illa pinkat ;)

1,5 månad kvar.

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah, jag hade ganska roligt där för mig själv halv sex på morgonen. Kungahuset alltså.. bra eller anus? Kan inte riktigt avgöra. Saknar dig skrutten. PUSS!

2012-02-25 @ 09:45:00
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se