STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

vad har hänt?

tänkte att en uppdatering med lite bilder och text från senaste tiden skulle sitta på sin plats. here we go:


har varit på bio; Friends with benefits, den var bättre än väntat men ändå sådär cheesy som bara såna filmer kan vara, men visst gillar man det ändå?



för någon helg sedan vart vi bjudna på födelsedagskalas hos mer eller mindre okända nyfunna vänner, haha. hade i alla fall träffat halva delen av födelsedagsduon och det vart ju bra. blev ett besök i kings cross och landade i sängen strax innan familjen vaknade. bra kväll.




en annan helg drack jag, agnes och emelie shots ur tekannor och resten är en suddig historia.




hade en liten gäst i mitt sovrum! närmare bestämt en Redback spider och HÄR kan ni läsa om hur trevliga dom kan vara.... (låt inte storleken lura er och inga klagomål på bilden okej? kände väl inte direkt för att gå nära den.. händelseförloppet såg ut såhär: hoppade i luften efter att jag nästan trampat på den - försäkrar jag mig om att den verkar hålla sig stilla - hämtar kameran, knäpper ett kort - googlar och förtår att jag har en livsfarlig spindel i rummet - tar ytterligare några kort (på säkert avstånd) och springer sedan ut till hostdad som får plocka bort den. haha.




hade svensk picknick i botanical garden i sydney, massor av svenskar från olika håll och kanter dök upp och vi hade en jätte härlig dag i strålande solsken! avslutade med mumsig lunch med favoritbrudarna Emelie och Agnes.



annars då? well, ungarna säger "I love you" i kör och sjunger adele i badkaret. vi har även en svensktalande byggare bob som hänger på vårt tak denna veckan.

sedan har jag även en mycket mycket mycket spännande sak på G. men mer om det senare för nu är det dags att barnvakta igen och Hamish and Andys gap year börjar snart, mwihih

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder ,härlig picknick men jag tycker nog att shotsen verkade lite "farligare" än spindeln./kram mamma

2011-09-09 @ 19:28:58
Postat av: sofhieantine

Hej!

Jag flyttar till Sydney den 3e oktober och har lite i smyg kikat in på din blogg om jag ska vara ärlig.:) Spännande o se lite av vad som kan vänta där nere på andra sidan jorden, men jag måste säga att det där med spindeln känns lite läskigt! hihi

2011-09-10 @ 17:10:00
URL: http://sofhie.blogg.se/
Postat av: Elin

mys! vill oxå se den filmen! PUSS! ps. vi måste försöka skypa imån!

2011-09-11 @ 00:06:31
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/
Postat av: MF

Hej Sjöviks skönhet!

Hittade faktiskt ett foto på Dej med den texten och det är ju ingen överdrift.skall försöka skick den.Vad är det nu som är så himla spännande?????????????Det är väl inget som kan vara farligt? Puss+kram MF

2011-09-13 @ 00:18:45
Postat av: ida

var filmen sevärd?

2011-09-19 @ 17:46:51
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se