STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Lite snabbt sådär.

här sitter jag och hickar i vår fina, bästa lägenhet! klockan är snart 9 på morgonen men resten av folket har inte vaknat ännu så jag njuter av att vara ensam en stund till och dricker upp mitt citron-te. vi bor nu alltså 4 glada svenskar i lill-lägenheten -jag och Agnes och två örebro-killar, Axel och Daniel. Kommer bli så otroligt bra det här tror jag, jag trivs som bara den iallafall. Har även gratis internet som vi fick tillåtelse att sno från en granne. jag har bokat in mig på en RSA-kurs på torsdag så jobbletandet kan gå ännu smidigare efter det.

Igår sa jag officiellt hejdå till Allambie Heights och familjen Beaven. eftersom flytten blev så plötslig i helgen hann vi aldrig säga hejdå ordentligt så dom bjöd hem mig på hejdå-middag och vi drack champange och hade det jättemysigt, kändes bra. och eftersom jag stannar i sydney i ytterligare 3 månader så blev det ju inte ett riktigt avsked då jag med största säkerhet kommer att träffa dom igen. Ungarna var söta iallafall och sa "we've missed you, Hanna!" jag hade alltså varit borta 1½ dag, sötisar!

nu börjar jag bli rastlös.. ska försöka promenera in till city idag och se hur lång tid det tar, sedan tar vi dagen som den kommer! är så otroligt nöjd med mitt beslut att flytta hit, ångrar redan att jag inte gjort det tidigare. förändring är bra. Life is a journey, not a destination. glöm ej.

jag saknar dig

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Elin

fina ord. LIKE PÅ DEN!

2011-09-28 @ 21:54:40
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Va härligt att allt är bra! din nya adress skulle vara bra att ha.kram mappa

2011-09-28 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se