STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

kokta ägg och hundbajs

har precis käkat en rostad macka med avokado, ägg och cashewnötter på, mums! kokade förövrigt ägg för typ första gången idag (ja, jag veeeet att jag är 20 år osv osv osv.. men till mitt försvar så har jag faktiskt inte tyckt om ägg så nedrans mycket innan och därför aldrig haft anledning att koka ett!) det blev iallafall helt perfekt och jag kände mig lite småstolt sådär måste jag ändå säga.

har förövrigt skurat hela huset typ då treåringen klampade in med hundbajs på skorna. mysigt.....

det började med att han var ute på gräsmattan och lekte med hunden, när hunden sedan tröttnade och gick in stannade 3-åringen kvar ute och lekte med något själv, redan där skulle jag anat oråd men tänker att det är ju inte så konstigt att han leker själv kanske. men när han sedan kommer in och går direkt och tvättar händerna (en treåring liksom, hallå?) det är då jag blir riktigt orolig som tur var så var det mamman som "upptäckte" bajset på sin sons händer och fötter och det var även hon som fick torka bort det. dom lämnade b a r a det stinkande huset åt mig att ta hand om... så snällt.

idag ska det bli 30+grader har jag hört och efter att jag hängt med hostmum och storhandlat så ska jag se om hon inte kan köra ner mig till manly för lite sol (och bad?) tillsammans med Emelie. to be continued på det där med badet...


Claire hade dress-up i skolan idag.
hon gick utklädd till tinkerbell/rapunzel/prinsessa/???
inte aaaaalls nödlösning från hostmums sida, nej nej nej.


/Hanna


Kommentarer
Postat av: Elin

men eeeuww. äckligt :S Å sen förstår jag inte riktigt hennes utklädnad.. är det en boll hon sitter på eller hör den till kläderna? PÖZZ!

2011-09-23 @ 06:54:48
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/
Postat av: Anonym

va bra med så god frukost och om du händelsevis någon gång skulle glömma av hur man kokar ägg igen så kan du alltid fråga Elin för hon gillar ägg,hihi.Härligt att det är så fint väder på andra sidan jorden, vill vara hos dig! kramar /mamma

2011-09-23 @ 10:46:36
Postat av: Pappa

Instämmer med mamma, speciellt de sista orden.

Älskar dig! / pappa/

2011-09-23 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se