STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

jag <3 cliffhangers

31 grader, manly beach och trevligt sällskap. inte helt fel sätt att spendera sin lediga tid under dagen så.

nu till den spännande upplösningen då.. och ja! det blev bad, tre stycken närmare bestämt! även fast vattnet var svinkallt hade vi så himla roligt att jag trodde jag skulle dö. för bad och bad var det väl inte egentligen, jag och emelie försökte mest hålla oss på fötterna i de sjuka vågorna, stod och höll i bikinidelar och bara gapflabbade. hahahah gillar't.


Emelies bilder, inget konstigt aaaalls (haha samuel?!)



har har förövrigt bränt baksidan av benen och har bonnebränna på låren, snyggt.

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se