STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Vart är hyresvärden??!

klockan är 13:21 och jag sitter och väntar på hyresvärden som aldrig kommer?!? Vanligtvis brukar han dyka upp runt 11-snåret på måndagar för att hämta hyran men än har han inte dykt upp.. eller så har jag missat honom eftersom han knackar så tyst varje gång han kommer, haha fast det kan jag inte ha gjort.. jag har ju inte ens vågat gå på toa för jag har varit rädd att jag skulle missa honom, VART är han liksom? så tråkigt när det är riktigt gött väder ute och jag skulle vilja gå ut på en långpromenad till centennial park som Linnea visade mig för någon vecka sedan, supermysigt att gå runt där bland fåglar och hästar (<3) förövrigt är jag så sjukt uttråkad här hemma, HUR klarar folk av att vara arbetslösa? jag ska inte ljuga, jag tyckte det var grymt härligt att vara ledig efter 5 månaders slavgöra som aupair men efter en vecka blev jag less, speciellt när mina roomies är all about "hard work work" och jag sitter här, ensam, fattig och uttråkad. inte okej. måste hitta jobb. snarast. Bosätter mig framför gumtree alla vakna timmar från och med nu, eller ah, efter det att hyresvärden behagar att dyka upp förståss.. hm..

PS. fet update med bilder osv osv från de senaste veckorna är på G. de kommer kanske redan ikväll, vem vet?

/Hanna

Kommentarer
Postat av: MF

Har han inte dykt upp ÄN???????????

2011-10-18 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se