STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

4:15 AM

Klockan ringde precis och jag sitter som en zoombie och försöker äta frukost. Jag, Agnes och Linnea spenderade kvällen igår på Shady Pines Saloon, gillar verkligen det stället, stannade till stängning och kom hem runt 12:30am. somnade dock inte förrän någon timme senare.. = väldigt_trött_tjej_91 efter knappt tre timmars sömn.. varför är jag uppe så tidigt då undrar ni? jo för idag landar Axel i sydney, känns overkligt att ses efter sju och en halv månad men ska bli så kul! Planet landar 06:04 så ska försöka hitta ett tåg som tar mig till flygplatsen. ihhh lär bli en händelserik dag även om jag hoppas att Axel är såpass jetlaggad att han vill sova hela dagen, vet att jag kommer vilja det i alla fall :) jag håller er uppdaterade! over and out.


Behöver jag ens nämna att detta inlägg är tidsinställt? haha.


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas Axels resa gått bra, han har en kram från oss till dej. Nu är kl.snart 23.00 här och det är läggdax sov gott på er vi hörs./mamma och pappa

2011-11-29 @ 22:54:56
Postat av: Elin

tröttis <3

2011-12-01 @ 08:31:00
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se