STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Vi kanske tillochmed lämnade Sverige

Sol och gött väder idag igen, jag gillar't. och jag gillar't ännu mer när jag hörde att det snöat hemma? haha.

min absoluta favorit sommar-feeling låt är en vän med en bil ..känns dock inte alls samma att lyssna på den här, (kanske för att det inte är sommar utan mer höst?) men mest är det nog för att jag inte inte är i sverige! tänker ju på filmen festival och alla andra fina minnen jag har till den sången.. här har jag inget alls.



jaja, ursäkta den kassa uppdateringen. ska vara barnvakt ikväll så när barnen somnat kanske jag kan skriva lite.. nu ska jag göra mig i ordning och sen gå bort till Warringah mall för att träffa Louise :)

hörs!


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-05 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se