STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

But you gotta make the best of life while you're young..




Fredag:
Efter jobbet på kvällen drog jag till manly och mötte upp emelie, louise, rebecca, amanda och dana (även chris och chris, haha). utgång stod på schemat och det var shore club som blev kvällens slutdestination. hade hört lite blandat om det stället men jag kommer definitivt gå dit igen! blev en sjukt rolig kväll med nya vänner, nya minnen och lite alkohol, jag gillar't!




Lördag:
blev ju rätt sent natten innan så spenderade dagen med att slöa i sängen och glo film typ. på kvällen hämtade john upp mig och vi drog på bio, såg limitless. den var kass, haha.


Söndag:
veckans söndagsutflykt var till Palm beach tillsammans med Emelie, Louise, Rebecca, Johanna och Alexandra. vandrade upp för sisådär tusen trappor upp till en fyr där vi tog lite kort och sedan satte oss och vilade, hehe. avslutade dagen med lunch/middag på ett mysigt ställe innan vi åkte hem. Jag och Emelie hoppade av vid warringah mall och när vi väl hittat rätt buss till henne så skulle jag börja gå hem.. genom bushen.. i mörker.. var skiträdd hela vägen, hade bara ljuset från min ipod för att lysa upp vägen, vill inte veta vilka läskiga djur jag passerade på vägen.. hahah. men jag kom ju hem nöjd och glad efter en otroligt rolig/lyckad helg!





..just nu sitter jag och tittar på reprisen av eurovision song contest som faktiskt visas på tv här. jag vet redan hur det hela slutar men det är lite små mysigt sådär. hade dock väldigt gärna velat sitta hemma i soffan nu med min fina familj och kommenterat bidragen, skrattat åt utstyrslar och jåmat mig över att sverige inte vinner. åh vad jag saknar er!


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Pappa och Mamma

Hanna, du vet att vi saknar dig också men samtidigt tycker vi det är så roligt att höra att du trivs och har roligt. Det är också kanon att ni har blivit ett så gött gäng, fortsätt så....

2011-05-15 @ 18:43:32
Postat av: Elin

låter skoj, haha alkohol?! NÄmen fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ;) <3

2011-05-15 @ 20:14:02
Postat av: Anonym

Hanna du måste köpa en ficklampa! och snälla gå inte själv ute på kvällen, blir lite orolig.

kram mamma

2011-05-15 @ 22:04:43
Postat av: Frida

Åh, shorey! minnen som attan!

2011-05-29 @ 21:38:58
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se