STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

övernattning i frenchs forest & lite bussprat.

Tänkte berätta lite om helgen som gått..

Fredag: jobbade under dagen och slutade runt kl 7 och efter det skulle jag åka till Emelie som bor i frenchs forest. Höll på att missa bussen då den var för tidig, fick springa och vinka till den och busschaffören gav mig kommentaren: "lucky for you that you're a girl, if you were a guy I had not waited" så jag bara, jaha tack då och frågade om han kunde stanna där jag ville men han visste såklart inte var det var (hatar bussarna här) så jag gick av alldeles för tidigt, men Emelies "värdpappa" var ute och körde så han kunde hämta upp mig, snällt. väl hemma hos Emelie gjorde vi oss i ordning lite för att sedan åka in till sydney. Skulle även möta upp Amanda men hon gick också av vid fel busstopp, haha. men efter några buss- och tågresor var vi samlade inne i city, gick till ett ställe och tog en drink eller två efter det åkte vi hem i regnet. Jag sov hemma hos Emelie för (surprise!) bussarna gick inte hem till mig... men hade en trevlig kväll iaf :)


Lördag: vaknade runt kl 8 hemma hos Emelie i hennes otroligt sköna soffa med duntäcke! (har bara ett lakan och en filt "hemma" hos mig så det var värsta lyxen. saknar min säng och duntäcke hemma <3) hur som helst, Emelie var redan uppe och jobbade när jag vakna så jag låg och drog mig ett tag och sedan skulle jag försöka ta mig hem, hoppade på en buss och frågade chaffören om den gick dit jag skulle, det gjorde den inte men han sa att han kunde släppa av mig i närheten och att det inte var långt att gå därifrån, så det gjorde jag. han hade fel, antingen gick jag väldigt fel eller så hade han ingen aning vad han pratade om för det var långt! Gick säkert runt i typ 40 minuter utan att komma nån vart. såklart regnade det också.. tillslut gav jag upp och tog ännu en buss för att tillslut komma "hem" igen, haha (har jag nämnt att jag hatar bussarna här?) men det gick ju bra osv osv osv. Det var ju valborg och allt så planen var utgång på kvällen men ingen orkade direkt med det så jag, Emelie och en tjej som heter Rebecca käkade middag i Manly (mums!) och hade trevligt istället.




Söndag: vaknade upp av att solen lös in genom fönstret!!! (det har regnat konstant hela veckan typ..) så jag och några tjejer bestämde att träffas nere i Manly för en dag på stranden! vi solade i nån timme och sedan begav vi oss ut på upptäcksfärd upp till nån utsiktsplats (på vägen dit gick vi förbi/igenom anläggningen där de spelar in den austalienska versionen av biggest loser, coolt) och sedan vandrade vi runt lite och tog kort. Hade en jätte trevlig dag som avslutades med glass nere vid stranden igen. GILLAR'T




1. En liten del av Manly Beach.
2. Jag och Emelie med fina klippor i bakgrunden.
3. Fina tjejer!


Kommentarer
Postat av: MM+MF

Älskade Hanna!

Det är fantastiskt trevligt att läsa Din blogg.

Här är det hård nordlig vind,kallt och mer vinter än vår.4 grader kallt sista natten.

Roligt att Du har så trevliga kompisar.

Puss + Kram

MM + MF

2011-05-02 @ 19:46:07
Postat av: Mamma, Pappa, Samuel

Verkar som om Västtrafik gör ett ganska bra jobb ändå ......

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, låter som ni har det ganska bra!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 22:42:28
Postat av: Mamma o Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 22:48:28
Postat av: Mamma o Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 22:50:31
Postat av: Mamma och Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 22:53:02
Postat av: Mamma och Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 23:05:24
Postat av: Mamma och Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 23:06:05
Postat av: Mamma och Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!

2011-05-02 @ 23:09:19
Postat av: Mamma och Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Vi tänker på dig!

2011-05-02 @ 23:19:27
Postat av: Mamma och Pappa

Det verkar som om Västtrafik gör ett ganska hyffsat jobb ändå.....

Solig dag på stranden, glass, utekväll * 2 och trevliga kompisar, det låter som ni har det helt ok!

Tänker på dig!



2011-05-02 @ 23:20:51
Postat av: elin

hahah shit va mamma å pappa spamar ;) Men ja, det låter som det är himla kul där borta! <3

2011-05-03 @ 06:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se