STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

34 müsli-bars och en Rpatz senare

Har haft en sjukt otroligt bra dag!! började dagen med lite jobb på morgonen, sedan hade jag fått ledigt resten av dagen så kl 11 åkte jag hem till Emelie, sedan tog vi bussen till Dee Why där vi mötte upp Louise och Amanda. Det skulle vara värsta stora surftävlingen där idag men vi kom lagom till prisutdelningen så det var ju lite surt.. men vi satt och njöt lite vid stranden istället.. hade det trevligt och åt müsli-bars!! dom delade ut dem gratis som reklam och jag och Louise gick typ lös på dom (och Emelie skämdes kanske lite över oss, haha) och eftersom stackarna som gick runt och bar på dem bara ville bli av med det så samlade vi på oss liksom.. haha. slutade men att jag hade 34 (haha louise?) stycken så nu har man "lördagsgodis" för flera veckor framöver, inte helt ok men jag gillar't. och gratis är gott säger man väl? ;)


Dee Why beach


jag och emelie



efter att vi hängt i dee why ett tag lyckades jag övertala Emelie och en amerikans tjej som hette Sadie att följa med mig in till Sydney för där vankades det nämligen röda mattan premiär för water for elephants och gissa vem som skulle dit?! ingen annan än Robert Pattinson!! dock var dom inte så överexalterade som jag ville att dom skulle vara så vi käkade lite mat och sen gick dom och shoppade medan jag mötte upp Rebecca och Helga som suttit vid staketet intill röda mattan och väntat hela dagen. satt där i typ två timmar innan saker började hända.. dom hade delat ut lite affischer innan så med den hårt i ena handen och kameran i den andra vart jag redo! (lyckades till och med knuffa bort en twilight-nörd från staketet, haha) kl halv7 började lite vanligt folk att gå (kan ha varit massa lokalkändisar som jag inte känner igen också..) och strax därefter dyker Reese Witherspoon upp bland allt folk. och sedan, när alla gått in i biografen så kom han.. i grå kostym och lite småflummig som vanligt gick han där på mattan och kom bara närmre där vi stod. som tur va så höll han sig på vår sida. hur surt hade det inte vart om han gick över och liksom glömde bort oss? hur som helst, när han väl var framme vid oss (HAN STOD ALLTSÅ TYP 30 CENTIMETER BORT FRÅN MIG!!) så frågade (läs: skrek) jag "snälla får jag ta ett kort med dig, snälla snälla snälla". typ. och han bara "yeah sure!" men sedan fortsatte han bort en bit för att fortsätta signera för att sedan komma tillbaka och ta fotot med mig!! asså fatta lyckan!! jag var dessutom den enda som fick en bild i klungan som vi stod i, mwhaa! och även fast bilden blev urusel så har jag den, helt galet!


ALLA BILDER ÄR KLICKBARA




kan vara tidernas sämsta idolbild men jag är där och han är definitivt där, robert <3


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Pappa Lars

Jag säger bara Oscars-, Venedig- och Berlingalan släng er i väggen!!! Min Hanna är bara bäst!!!

KRAM!!!

2011-05-07 @ 00:11:07
Postat av: elin

alltså, ååååååååååååååååååååååh AVIS! :)

2011-05-07 @ 00:28:36
Postat av: Anonym

WOOOAAAW Hanna! detta slår det mesta, bara det är ju nästan värt hela resan.

Ha det bäst, kram o puss mamma

2011-05-07 @ 13:52:54
Postat av: Camilla

SV: Tack! :D



ALLTSÅ DET HÄR ÄR JU HELT GALET! Hur coolt är inte det, nästan så du måste skriva det på CV:t. "Har tagit kort med Rpatz".



Btw, säg till om du vill skypa någon dag. Kan vara skönt att bara få gnälla av sig om familje och barnen ;) eller om du undrar något.

KRAM!

2011-05-12 @ 15:03:22
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se