STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Warringah-torsdag

torsdag = träffa tjejerna (eller de flesta utav dom) på Warringah Mall för shopping och lite allmänt gött häng. Det har ju blivit lite av en tradition men tyvärr är den över nu då 5 goa tjejer lämnar OZ denna helg för att åka hem till Sverige.. :( känns supertrisst! tror även det är det som bidragit till min hemlängtan då många utav samtalen de senaste veckorna handlat om just det, hemma. åhh vad jag saknar allt där hemma! familjen, vännerna, axel, hästarna, min säng osv osv osv, listan kan göras lång..

Hur som helst.. idag träffades vi (jag, Louise, Jenny, Amanda, Johanna och Rebecca) utanför target vid 11 och gick därefter och strosade lite i affärer.. ingen verkade vara sådär överdrivet shoppingsugen dock så det blev snart dags för lunch och efter det lite fler affärer och efter några timmar var det dags att säga hejdå. kändes urtrisst! speciellt när frasen "vi ses i uppsala" kommer upp i var och varannan mening.. eftersom ALLA jag träffat här bor i närheten av eller pluggar i uppsala.. men jag då?! när jag kommer hem är jag är fast i bästa underbara göteborg.
jag hatar uppsala.. först tog dom min bästa vän och nu detta?! inte okej..

Nä nu känns det bara som jag börjar svamla så dags att runda av. imorgon är det fredag och då är det shoreclub som gäller! pepp :) sedan på lördag blir det häng i city med Amanda och Emelie och på kvällen blir det kanske amerikanskt independence day-firande (lite i förväg sådär) får se vad helgen bjuder på. jaja, hörs snart!



kommer sakna er tjejer, tack för denna tid och alla fina minnen!
ses snart igen (inte i uppsala dock, hehe)




/Hanna

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

De e lugnt Hanna! jag ses gärna i Götet! ;)

2011-06-30 @ 15:06:42
URL: http://voluntas.blogg.se/australien
Postat av: Johan och Emilie

Vi saknar dig här hemma med. Skulle vara nice och hänga på hönö:)Men tar det nästa år istället! Kram!

2011-06-30 @ 20:05:46
Postat av: Jenny :)

RE.SV. Jaaa! de tycker jag du borde! Emelie ska kanske göra en stjärna som min fast större och på höger hand :) så du kan göra en på foten ;) haha Vi kan alla ha stjärnor lite varstans!! <3

2011-07-01 @ 02:23:56
URL: http://voluntas.blogg.se/australien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se