STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Twilight-marathon

slappade med filmer och några HIMYM avsnitt igår tills klockan var runt 3 då jag tog mitt pick och pack (datorn typ) och drog till Emelie för att dega där istället. Skypade lite med la famillia och efter några timmar kom även Louise över och då vart det dags för filmkväll! Twilight stog på schemat men vi blev så försenade då vi väntade på folk som inte dök upp samt att Emelie var tvungen att springa och trösta gråtande barn stup i kvarten så hann bara se ettan och lite av tvåan innan jag var tvungen att springa till bussen. Frenchs Forest (där emelie bor) ligger typ sjukt nära mig, kanske en kvart (max) med bil men ändå går det inga bussar! så blev tvungen att ta bussen till Manly där jag fick vänta en timme på nästa.. sjukt kallt, blåsigt och regnigt var det dessutom. usch.

Hur som helst, jag kände där i mitten av första filmen hur jag fick ett litet återfall, jag älskar twilight. Ska sno filmerna av Emelie och kolla på dom om och om igen. gillar't. (Tanken på att jag faktiskt bara varit centimeter från Edward gjorde ju hela grejen ännu bättre)


/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se