STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Manly <3

Hade inte hängt i Manly på evigheter men det ändrades denna helg då jag var där både fredag, lördag och söndag. och vet ni vad? jag gillar't!

LÖRDAG:
Hade en slö morgon och sedan mötte och upp Emelie i gymmet runt kl ett. gymmade nån timma och vi var så sjukt grymma, jag är stolt! (och har fetaste träningsvärken..) käkade lite thai till lunch och sedan blev det shopping. Jag hittade en ful/snygg dyr klänning som jag nu bestämt mig för att bara tycka är snygg, den vart helt enkelt tvungen att följa med hem ..och ett matchande skärp.. inte ok.. hm.. På kvällen blev det middag och bio i manly tillsammans med Amanda. vi kollade på bridesmaids och den var väl sådär.. skulle inte valt att lägga pengar på den om jag fick göra om allt igen. men den hade sina stunder. Trevlig kväll i alla fall!

SÖNDAG:
Efter att ha velat med bussarna fram och tillbaka hela morgonen möttes jag och Emelie tillsist upp i Manly, käkade hungry jacks till lunch (det enda våra plånböcker tillät oss att käka,hehe) vädret var somrigt och vi var på shoppinghumör.. inte bra. köpte med mig en supersöt liten svart klänning med fina virkade detaljer och snygg rygg (bilder kommer, lovar), hade en bra dag iallafall, nu är klockan fem och jag är hemma och ska bara slöa resten av dagen, skönt. Nu blir det film, är väldigt sugen på nått svenskt och har ju både festival och sunes sommar här på datorn. kommer bli en bra kväll!


/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se