STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Baby it's cold outside

efter en härlig långhelg (englands drottnings födelsedag igår = röd dag) var det back to work som gällde i morse, försov mig dock 10 minuter.. oups.. trött på jobbet, någon? Det regnar och blåser idag, igen. tror det är tredje eller fjärde dagen i rad nu. är så trött på det. kan det inte bli sommar bara ?

igår var det även två månader sedan jag kom till australien. fatta, två månader.. i ett främmande land i en ny familj. så långt bort från sina vänner och tryggheten hemma man kan komma. två månader utan min familj, två månader utan min Axel, två månader. känns helt knasigt. har hunnit med så mycket och lite på samma gång, hur som helst så går tiden väldigt fort. Sitter och funderar över framtiden, kommit fram till 5 alternativ och sen en himla massa underrubriker, jag är inte säker på ett smack. det är så mycket olika saker jag vill göra men får det inte att gå ihop liksom, alltid något i vägen.. Får ge det lite mer tid tror jag.

Nu ska jag ta en powernap medan jag väntar på att Emelie ska bli färdig, sedan drar vi till gymmet!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: MM+MF

Älskade Hanna! Tänk att det är två månader sedan Du reste till äventyret,men det har väl hitils varit fantastiskt.Det vore roligt att höra Dina 5 framtidsalternativ.Det låter så spännande att höra hur Du tänker.Jag har drabbats av en enveten virus med en jäkla hosta.Fryser och svettas om vartannat.Det har hållit på i 14 dagar nu,men hoppas det är på övergående.Var rädd om Dej!Puss och kram. MM+MF

2011-06-14 @ 22:38:25
Postat av: Emelie

Sedan drar vi till gymmet? Vem var det som fick vara själv på gymmet, egentligen? ;)

2011-06-15 @ 00:34:20
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se