STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

You've got mail

I fredags fick jag ett lila litet brev översvämmat av klistermärken, det var lillkusinen Sophie som skickat det och gissa om jag blev glad, hon är helt sjukt duktig på att skriva trots sina 8 år. Blir lite ledsen också, mina 4 galna busungar där hemma, dom kommer ha växt så sjukt mycket när jag ser dom nästa gång... och min lille gudson, Jonathan, han fyller 2 år i september, hur sjukt?! blev iallafall mycket glad och överraskad av brevet och i morse var det kära mappas tur att stå för överraskningen då ett litet paket låg utanför dörren, tack!




träffade förövrigt Felicia i söndags, vi möttes upp för en kaffe i Manly. kändes helt surrealistiskt att träffas efter så lång tid och att dessutom göra det i en stad ett halvt varv runt jorden.. konstigt och hur kul som helst att höra om hennes äventyr här nere och jag kände hur mitt reseplanerande började sätta fart igen, längtar.

Nu blir det lite lek och hopp och spring med nytillskottet i familjen; en liten svart labrador vid namn Brew och vad jag än sagt innan.. hon är ganska söt.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Empa

Inte som elvis då? ;)

2011-07-26 @ 08:02:17
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: systeryster

söthanna <3

2011-07-26 @ 08:21:39
Postat av: Empa

Svar; Faktiskt så har jag en liten ihopvikbarsäng (vet inte hur skön den är att ligga och sova på) men pappan surrade något om det :D

2011-07-27 @ 01:28:07
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se