STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Vi är bättre än grå

tar tillbaka allt jag sagt om den härliga vinter vi har här nere!! uhu nu har det blåst och regnat konstant i några dagar och om vädergudarna får bestämma verkar det som att hela helgen kommer bli likadan.. kul. Hade lite dejavú upplevelse idag då warringah-torsdag stod på schemat, inte som in the good old days men helt okej ändå. mötte upp Anna vid 11 tiden och vi gick runt och kikade lite och satte oss sedan vid en "värmare" (ordet, någon?) och tog en kaffe och snackade, trevligt! På hemvägen blev jag så förbannad (som Emelie så fint hade uttryckt det) då det regnade från alla håll samtidigt och var omöjligt att hålla i ett paraply utan att det vrängde sig varannan vidpust, tillslut fick jag nog, slängde paraplyfan i marken och började klampa hemåt i regnet (..ångrade mig dock efter ca 5 meter och sprang tillbaka och plockade upp det. tänkte att det kan ju vara värt att ha, eller?) Nu ska jag käka upp resten av min lunch (gröna äpplen, morötter och en näve müsli, så hög är ambitionsnivån idag), surfa runt lite på gumthree och drömma mig bort ett tag tills jag börjar jobba igen. Lite Daniel Adams-Ray på det så kan nog humöret kräla sig upp på topp igen.. hum.

/Hanna



Kommentarer
Postat av: Empa

Jag blir så fööörbaaannaad! ;)

2011-07-21 @ 07:04:12
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja kära Hanna,det låter inte så muntert,men det blir snart bättre,jag lovar.Det är tiden mellan winter och springtime,innan vädergudarna bestämt sig för vilket.Det är samma här,som Du vet.

Här är det som vanligt.Vi mår rätt bra och skall åka med en bussresa till Tyskland i fyra dagar.

Det blir nog mycket trädgårdar,kultur och förnminnen

och det passar ju mormor.Veteranbilar ser vi nog inte ens spåren efter,tror jag.Hoppas Du äter ordentligt,inte bara äpple,morötter,musli,det är bra som mellanmål,men ger inte så mycket krafter.

Har köpt en GPS till bilen.En fantastisk grej,så nu hittar vi vart som helst.Köpte samtidigt en ny kamera till datorn,som vi kan testa på helgen om jag kan ringa då.

Ha det så br och var rädd om Dej.Puss & kram MF+MM

2011-07-22 @ 10:34:56
Postat av: emmsan

hej, gud vilken bra blogg du har :) jag ar ocksa aupair i australien fast i queensland, men till hosten vill jag till sydney sa skulle va kul och snacka :)

2011-07-23 @ 01:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se