STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

underbara älskade...

...FAMILJ!

nu drar dom till Grekland om bara några timmar och jag oroar ihjäl mig typ. tycker inte det är helt okej att dom ska ut och resa bara sådär helt på egen hand (höhö, ironiskt att dom lät mig åka till andra sidan jorden i 1 år? dom ska ju trots allt bara vara borta en vecka men är ändå helt seriös.) Känns lite konstigt också, från båda håll.. första familjesemestern utan familjen, eller ah, utan mig :s syrran dissade ju för några år sedan men jag har alltid hängt med, varje år! skulle mer än gärna hängt med även i år men ah, är ju fast här. vilket iförsig inte heller är fyskam vissa stunder. hoppas hur som helst familjen får en riktigt go resa för det förtjänar dom verkligen.



all inclusive hotellet dom ska bo på (borde jag nämna att jag
är  g a n s k a  avundsjuk också.. vill också ha sol, värme och grekisk sallad.)






Anderssonska familjen (minus Elin) förra året på kreta



/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se