STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Pymble, Sydneys version av Sjövik ?

gårdagen spenderades med lunch, solsken och allmänt gött häng i darling harbour tillsammans med Emelie och Amanda. supermysigt! När vi kände oss mätta på storstaden hoppade vi på tåget som skulle ta oss till Chatswood för att sedan ta buss därifrån hem till Emelie. Dock lyckades vi missa stationen och åkte typ 5 för långt.. hamnade i Pymble som var värsta lilla hålan.. (nästan som sjövik, fast inget slår ju hålan med stort H som isabella så fint uttryckte det) där fick vi hur som helst sitta och vänta på nästa tåg som skulle ta oss tillbaka till Chatswood.. det går bra för oss har jag hört ? väl hemma hos Emelie käkade vi fruktsallad, glass och chokladsås och kollade på Eclipse. filmkväll och trevligt sällskap var precis vad jag behövde, missade dock sista bussen hem så jag och Amanda snodde varsin soffa (och duntäcke!) i Emelies rum och hade sleepover, hehe.




Nu det klockan snart halv10 på morgonen här och jag väntar på att tjejerna ska vakna till liv.. sen ska väl vi göra i ordning oss så smått. blir nog ännu en dag inne i city för min och Emelies del idag, jag gillar't!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: louise

Hej gumman =) Ja men njut nu av din tid i australien. Du kommer också komma hem så småningom. Jag ska fortsätta blogga men byter nog till min vanliga blogg snart :) www.louise1.blogg.se/uppsala

Saknar er massa! Ha det superbra..puss o kram

2011-07-05 @ 06:34:42
URL: http://louise1.blogg.se/australien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se