STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Premium

Lördagen blev inte som planerad men trevlig ändå. Jag och Emelie mötte upp Anna i stan och vi gick till thairesturangen (ja, the thairesturang) det kändes dock inte alls lika roligt utan alla tjejerna där.. ni är saknade! Blev ingen utgång heller, vilket var lite skönt ändå trots att vi blivit bjudna på 3AM-subway-party med Peter och Alex.. Var hemma hos Emelie igen runt 12 och sedan sov jag där.

 

På söndagen tog jag en ordentlig sovmorgon på Emelies soffa (eller ah, så bra det kan bli med barn i huset, hehe) Sedan åkte jag in till manly och hängde där ett tag innan jag tillslut kom hem och fick skypea med mamma och pappa. Grät mest av tiden kändes det som för hade sån sjuk hemlängtan. Fick även se och prata med min gulliga lillkusin Sebbe en liten stund, sötungen! Avslutade kvällen med att kolla på lejonkungen (dock på engelska och med världens sämsta extra-låt i?!),  gråta lite mer och sedan somna alldeles för sent.

 


mamma och sebastian (sorry mami)
ps. dom använder min gamla webcam som jag kanske
fick när jag var 13-14 sådär.. därav kvaliten på korten.

 

Från att ha haft historiens sämsta gårdag till att försova mig idag.. kändes urdumt men som tur var så var alla slöa denna morgon och det gjorde inget.  Har haft en mysig dag tillsammans med min värdmamma och lillkillen. Vi tog med oss en picknickkorg och drog på mini valsafari, åkte till några olika utsiktsplatser vid manly och curlcurl beach men turen var inte på vår sida så vi såg inga valar. Efter det åkte vi hem och jag vilade ett tag innan det var dags att promenera iväg till Claires' daycare och köpa den rutinenliga glassen (för Claire) och latten (för mig), men det var riktigt gött väder idag så det var mysigt att sitta där en stund. När vi kom hem igen bakade vi mini-cupcakes och sen rann kvällen iväg och jag slutade jobba vid 7:10. gött äre.

idag fick vi även veta att nästa torsdag får vi vår nya hund! en liten labrador vid namn Brew, det ska bli så roligt att ha en hund omkring sig igen, det behöver jag verkligen. tyvärr är det ingen valp som hade varit det ultimata, utan det är en utbildad ledhund som inte riktigt hållt måttet och istället skänks bort till familjer genom en organisation typ. hur som helst, jag  l ä n g t a r.

 

tillsist.. angående rubriken så har jag numera Spotify Premium. Fick det av pappa, bara sådär! Ja jag har världens bästa föräldrar, för er som missat liksom. Så nu kan jag börja lyssna på musik igen, eftersom jag kan lyssna offline (internet i oz är dum i huvet typ för man kan inte streama saker och sådär för då laggar allt ihop) så tipsa gärna om alla låtar jag kan ha lyckats missa under tre månader utan musik!

 

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

En hund i huset! det blir väl mysigt.

Det är väl tur för mig att webcamen är dålig men Sebbe är ju söt iallafall. Kram mamma

2011-07-11 @ 17:45:19
Postat av: hon som hjälper till att springa efter glassbilen

haha. kommer du ihåg när vi tog bilder med din webbcam? jag har på mig en blond lockig peruk. jag gillar det!

2011-07-16 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se