STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Hönökonferensen

fina vänner, sol, bad, eleminas glasscafe, cyklar, j e s u s, nimbus, nybakta kanelbullar från aleks bageri mitt i natten, öckerö, källaren, betel, husvagnshäng, "Who stole the cookie from the cookie jar?!", kvällsmöten, hästens, a l i a s, skratt, lycka, kärlek

..ett ord: hönö
sedan jag var 14 år har jag hängt där första veckan av juli och haft the time of my life varje gång. jag saknar det och önskar jag kunde varit där med alla nära och kära just nu. nästa sommar tänker jag njuta, på riktigt.


gamla bilder fullsmockade med minnen, älskade hönökonferens nästa år ses vi igen!
(mycket saknat folk på bilderna också.. ni är bra!)


Edit: kollade precis på konferensens hemsida och såg att dom sänder webbtv från mötestältet, även fast jag egentligen inte får streama saker över internet här så tänker jag nog göra ett undantag i detta fallet, sådetså.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Danne

Det var en fet hönövecka i år igen kan jag säga dig!

Fräckt foto längst upp där! hahaha, det var ett tag sen :)

Har du den i högre upplösning? Vore roligt att ha!

Ta hand om dig i Australien!

2011-07-10 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se