STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Everyday I'm shufflin'

utgång i manly igår med Emelie, två glada amerikaner, en tysk och Anna som jag träffade för första gången, hemskt trevligt. det otroliga hände även imorse, jag vaknade vid kl 10, helt av mig själv!! alltså inte av skrikande barn x antal timmar tidigare.. såå skönt.

har hängt hos Emelie hela dagen, nördat dator, passat hennes söta bebis och jag har sminkat mig medan hon sovit (alltså inte bebisen utan Emelie haha).. socialt var det ja..  nu har det blivit dags att packa partyväskan igen.. peppen lyser med sin frånvaro men kanske hittar den på vägen, hoppas! ciao


guuud va jag skrattade! haha



/Hanna

Kommentarer
Postat av: elin

hahahh men va? låter ju helt sjukt! haha

2011-07-10 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se