STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Mot gymmet!

godmorgon!
idag vaknade upp 06:28 som vanligt (börjar jobba 06.30) och drog på mig en stor munktröja och mjukisbyxor och släpade mig ut till köket. där jag möts av en ännu tröttare hostmum som varit uppe halva natten och det alltid härliga "You're not supposed to be heeeeere" eller "I don't like Hanna" från min bedårande 3-åring (skitunge). Matlådorna slängde jag ihop lite snabbt och när jag övertygat Claire att man faktiskt inte kan gå till skolan i pyamas och fixat iordning henne vart det dags för dammsugning och strykning. kul liv. men idag är det sol på riktigt och jag ska snart iväg och möta Emelie på gymmet. sa ju upp mitt medlemsskap för ett tag sedan så har bara två veckor kvar där, bäst att göra det bästa utav det. heja heja!

Hoppas alla får en fin dag, även ni som börjat skolan igen, stackare..
ciao!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, mycke slit är det med barn, hund o hushållsarbete phuu... Du är en kämpe! (snart sommar o semester för vissa.....avis JA)

2011-08-24 @ 07:33:36
Postat av: Camilla

Igenkänningsfaktor till 100%, haha. Skype någon dag Hanna? :) Hade varit roligt att catcha up lite. Prata Sverige, Australien, reseplaner m.m

kram!

2011-08-24 @ 22:35:06
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se