STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

"sång i buss på villovägar"

tidsinställt inlägg

Nu har jag sagt hejdå till sydney och ikväll bär det av för tre månader (eller mer) av backpacking, spännande är bara förnamnet. trots att det känns tråkigt att lämna sydney så känns det kul att se något nytt! vårt första stopp blir Coffs Harbour som ligger ca 7,5 timmar upp för kusten och när detta inlägg publiceras har jag, Axel och Pauline (som hänger med oss ett tag) redan hunnit komma en bra bit på väg. min pyttelilla ryggsäck är packad till max och vi har laddat upp med de bästa nudlarna i stan (coles smartbuy, höhö..). klockan 11pm gick bussen och vi beräknas vara framme halv7 imon morgon. hör av mig när jag kan! over and out.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta vara på varje minut och var rädda om er. Tänker på er mycket och undrar vad ni gör. Saknar dej Hanna men vi hoppas att du har det bra, puss o kram /mamma och pappa

2012-01-11 @ 22:09:34
Postat av: prakash

nice post.

2012-06-24 @ 09:18:02
URL: http://www.rcdpinternationalvolunteer.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se