STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

lite shufflin' ikväll, måntro?

tja tja bloggen! (hehe)

idag har jag inte gjort ett smack. vaknade tidigt, käkade frukost och sov sedan ytterligare några timmar. efter det parkerade jag mig ute på balkongen tillsammans med en bok och musik i öronen. och tro det eller ej men den bruna färgen börjar faktiskt ta sig lite, iaf på armarna och ansiktet. jag gillar't. sedan gick jag en promenad längs oxford street och tog lite småvägar tillbaka för att lära känna området vi bor i lite. nu sitter jag färdigfixad och väntar på att Emelie ska ringa och säga att det är okej för mig att åka! utgång står på schemat tillsammans med henne, jennifer och två enköpings brudar. kommer bli en kul kväll:)

jag och Daniel lokaliserade ännu en kackerlacka idag och tog död på den! (eller okej, jag kanske inte gjorde så himla mycket dååå) men det är väl alltid trevligt med oväntade gäster.. eller?

nu ringer telefonen!!!

(when life hands you lemons, make lemonade)


/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se