STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

hemlisar, no more!

har ju varit så hiskeligt hemlighetsfull det senaste och nu är det äntligen dags att avslöja vad jag sysslat med. min aupair-tid har ju kommit till sitt slut och 5 visningar och 1 jobbintervju senare har jag numera både nytt jobb och nycklar till världens finaste lägenhet!

jag och Agnes skrev på papprena igår och ikväll flyttar vi in!! jobbet är på en mysig liten resturang, det har jag visserligen haft sedan en vecka tillbaka men ville inte gå händelserna i förväg liksom..

sitter faktiskt i skrivandets stund på Manly-färjan ( gratis wifi ) med min jätteväska brevid mig påväg in till stan för att sedan ta bussen till bästa bästa macdonald street i paddington! vet inte riktigt när jag får tag i internet nästa gång så vi hörs när vi hörs. ville bara meddela att jag mår så himla bra nu!





bilder från annonsen på lägenheten, lovar att ta bättre bilder snarast!


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer säkert att få det jättetrevligt i er fina lägenhet ,ta vara på den här tiden nu och ha roligt.kram/mamma o pappa.

2011-09-26 @ 00:31:39
Postat av: Elin

ååååh avis, nej neeeeej inte aalls. Min lya i göteborg känns ju inte alls sketen i jämnförelse ;) PUSSILAGO!

2011-09-26 @ 18:50:13
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/
Postat av: isa

kommer ner till dig, right?

2011-09-27 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se