STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

elfte i elfte tvåtusenelva

sedan sist har jag:

Tillsammans med Agnes, Linnea och Helena druckit sangria och ätit boosty pops på the Winery i Surry Hills.
snurrat runt på Paddys market och köpt en travelbackpack!
Säkrat mina planer inför jul.
festat och DJ:at inne i VIP-rummet på the club med nyfunna kontakter.
Ätit nudlar.
Pratat i telefon med Ingrid som nu landat i Cairns.
Spöat killarna i frågesport och alla tänkbara kortspel.
Fått jobb :)

har en lugn fredagskväll här i lill-lägenheten och det kunde ju inte bli mer passande att just idag anlände ett paket från kära mor och far fullpackat med svenskt skvaller och ahlgrens bilar




Sonic Palms - On The Beach


"För att komma i stämning inför morgondagens bravader! ;)"
..var Linneas motivering till låten ovan så nu ska jag lyssna, drömma mig bort
och även be en liten bön att jag inte slår ihjäl mig, drunknar, blir uppäten osv osv osv.
kommer bli en spännande morgondag indeed!



over and out!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sounds amazing! Uppdatera mer Hanna ;D haha

2011-11-14 @ 21:21:33
URL: http://inwhistler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se