STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Baby-chino

idag har jag agerat lektant för minstingen i familjen då hans mamma varit sjuk. Vi har stekt pannkakor, lekt med bilar och druckit kaffe på det lokala fiket (ja, treåringen dricker kaffe, eller ah, baby-chino heter det typ och jag vet inte riktigt hur mycket kaffe exakt det är i en sån men han snodde även lite av min latte.. haha) Det har trots allt varit lite roligt att få egentid med Charlie-farlie då jag mest hänger med hans syrra annars.





~ DAGENS CITAT ~
Charlie, 3 år.


vi kollade på foton och jag visade honom en bild på min hund..

Jag: "do you think he is cute?"
Charlie: "yea he's cute, does he do many poops?"

..efter det visade jag honom en bild på min familj...

Charlie: "where's your mum?" - Jag pekar på mamma.
Charlie: "ohh.. and is this your grandma?" - frågar han och pekar på Elin! (min syster som är 22 år)


jag höll på att dö av skratt! HAHAHH! härliga unge!




/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Elin vad du är gammal. Jätteroligt!

Charlie verkar ju vara ett litet charmtroll tycker jag.

Kram mamma

2011-06-29 @ 23:02:00
Postat av: Anonym

Mycket kaffe nu för tiden Hanna...... vi får nog önska oss en större bryggare i julklapp tror jag....

Elin, du är inte gammal:)

Kram pappa

2011-06-30 @ 00:26:25
Postat av: Frida

haha. charlie asså! är det la crema lounge ni hånger på? i så fall, är jag avis! de har ju världens bästa kaffe! aaaah, skulle inte sitta fel med deras cappucino nu!

2011-07-10 @ 12:38:45
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se