STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Idag fick jag ett paket från bästa mamma och pappa ♥  blev så himla förvånad och glatt överraskad när jag öppnade dörren och där låg det bara, brevbäraren hade lämnat det mellan nätdörren och ytterdörren, just for me! har ju fått några brev under tiden jag varit här (fler än jag fått på flera år hemma, då är det ju bara räkningar eller reklam man får på posten..) hur som helst, jag älskar att få brev! känslan att öppna ett brev och läsa det någon lagt ner tid på att skriva för hand slår ett futtigt mejl med hästlängder! Har alltid ett litet pirr i magen när jag ser högen med post ligga i köket och tänker "hoppas det är nått till mig". love it. så om någon känner sig manad och vill lysa upp min vardag typ gånger 1000.. släng iväg ett litet brev på posten för då skulle jag bli så glad :)







..och för er som är nyfikna över innehållet:
-strumpbyxor (special special)
-geeewdis, gotter, kalladetvadduvill.. GODIS.
-mitt internationella körkort, så nu kan jag börja köra bil här nere, haha not.
-några tidningar
-handsalva
-brev
-ficklampa och överfallsalarm (hahah ♥)

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lustigt att vi båda fick brev idag :'D Love it!

2011-06-02 @ 06:30:40
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se