STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

FOO FIGHTERS

FOO FIGHTERS
8 december 2011
Sydney Football Stadium

är fortfarande, såhär två timmar efter konserten fortfarande löjligt lycklig och i extas över vilken fantastisk kväll jag haft! börjar med att jag överraskar Axel med biljetterna (som jag hållit hemliga sedan jag bokade i juli) en timme innan konserten börjar.

förband var;
En lokal tjejgrupp (minns tyvärr inte namnet) - grymma var dom i alla fall!
Fucked up - haha mest fascinerad och lite rädd för sångaren, tycker dock han kunde stannat på scenen och behållit tröjan på..
Tenacious D - Så roliga! och Tribute spelades, efter det var jag nöjd:)

och vid 9-tiden gick älskade Foo's på och jag och Axel smet ner till ståplatserna och fick riktigt bra platser! Dom sparkade igång det hela med all my life, efter det följde två timmar med bla Rope, Stacked Actors, Breakout, Arlandria, Times Like These och My Hero. Everlong fick avsluta en fantastisk kväll! Fick även se Dave Grohl och Jack Black när de åkte ut från stadion på riktigt nära håll. Ett ord får sammanfatta kvällen: gillar't!


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fantastiskt - blev Axel glad?! :) du borde ändra din header btw ;) åååh jaa NY i sommar, partytrion måste återförenas känner jag! hihi

2011-12-12 @ 10:13:35
URL: http://linseg.blogg.se/
Postat av: Elin

ååååh <3

nej inte ditt halsband jao, jag har ett likadant sen waaay back ;)

2011-12-12 @ 16:32:21
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se