STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

varje aupairs (mar)dröm!

flydde till Emelie under helgen och vi hade en trevlig lördagskväll i manly och en freeeazing söndagseftermiddag i city. men det var trevligt, som sagt! blev inga bilder denna helgen heller, lite pga vädret men mestför att det inte finns så himla mycket att ta kort på. men ska försöka ta och dokumentera "en dag i mitt liv som aupair" för er alla små ivriga läsare snart. nu längtar ni va?


hur som, när jag började jobba 06:30 i morse möts jag av detta:


fyra korgar överknökade med tvätt, och det fanns ännu mer i torktumlaren och ute på tvättlinan. så det var bara att ställa sig och vika... kul. behöver jag nämna att det var det enda jag hann med idag förutom dammsugning och göra iordning ungarna förstås.

nu, 27 par byxor, 44 tröjor, 43 (!!) sockar (varav 33 omaka.........), 23 undies och 13 handdukar, är det dags för breakkie och sedan en promenad för idag är det sooool. pusss.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dej! begär lönehöjning. /mamma

2011-08-22 @ 08:17:13
Postat av: Jenny :)

Kan ju inte säga att jag längtar tillbaka till au pairandet!! :P

2011-08-22 @ 09:59:22
URL: http://voluntas.blogg.se/
Postat av: Elin

omg, fyyyyy säger jag bara. FY! Orka vika btw, knö in skiten i lådan å stäng fort som attan är lite så jag brukar tänka :)

2011-08-23 @ 00:24:08
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se