STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

stolt svensk

jag är en sån person som sträcker lite extra på mig och göra en liten "vågen" inombords såfort Sverige nämns på tv, då man ser en svensk flagga utomlands eller nått annat svenskt som dyker upp när man minst anar det. lite småtöntigt jag vet, men antar att min patriotiska sida kommer fram lite. särskilt tydligt är det nu när jag bott hemifrån så länge, upptäcker jag helt klart fler och fler fördelar med att bo i Sverige.

hur som helst.. om jag reagerar så utav att se en flagga hur bra tror ni inte det känns då när denna dimper ner i brevlådan här "hemma" i australien? på andra sidan jorden, typ tusenmiljoner mil från svenska gränsen.



det känns ganska bra ska ni veta.
så himla coolt att vara svensk!!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Elin in

WHAAAAT?!? JAG har inte ens fått IKEA katalogen här hemma än ju! har satt för min ej reklam lapp i en vecka nu men allt jag får är skitreklam.. vill ju bara ha ikeakatalogen vafaaeen. :(

2011-08-27 @ 10:25:37
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Ja, visst är det konstigt att saker som man tar för givet här hemma blir rent magiska när man är utomlands. Något att tänka på framöver.......

2011-08-27 @ 11:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se