STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

naglar och sånt

efter att jag döpt detta inlägg kom jag på att jag inte hade så mycket att säga om naglar mer än voila;


jag känner mig så otroligt girlie med dessa, har dock upptäckt att de inte direkt går hand i hand med aupair-jobbet. två rök redan igår morse. får se hur många som sitter kvar när veckan är slut. to be continued....

ps. hur gör man för att ta snygga "hand-bilder" ?! försökte hur många gånger som helst och från olika vinklar men det såg bara stört ut? tillslut vart jag tvungen att hålla i något.. Det blev Axel i nallebjörnsform som stod närmast. (han har en likadan fast med rosa rosett som ska symbolisera mig medan vi är ifrån varandra, pluttigull osv.)




Nu ger jag mig ut på en powerwalk i det goa vädret, solen skiner, fåglarna kvittrar, klarblå himmel och livet är underbaaaart!
hörde att sommaren var slut hemma? hoho.

.....


................................


äh, vem försöker jag lura? här är det 13 grader och mulet.


/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt Hanna!kram mamma

2011-08-23 @ 13:20:00
Postat av: nr 3

:)

2011-08-23 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se