STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Babysit

ikväll är det babysit-kväll för min del, som alla andra torsdagar de senaste 4 månaderna. nattade småttingarna kl 7 och efter det har jag suttit och spelat spindelharpan med 10-åringen i 40(!!) minuter och förlorat med flit, gosat med Brew och försökt lära oss Haka-dansen. Nu har vi äntligen förflyttat oss till tv-soffan och kollar på the gap year som handlar om två Filip och Fredrik-kopior som alltså har tagit ett gapyear från sina vanliga liv för att åka till usa för att uppleva dirverse knasigheter. faktiskt himla roliga killar, pratar inte lika mycket i munnen på varandra som Filip och Fredrik gör heller.  Föräldrarna lär komma hem snart och då går jag in till mig och glor lite one three hill. gillar't.

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se