STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Två veckor senare och vilse i ett shoppingcenter

Tiden flyger iväg och jag har redan varit här i två veckor!! helt galet ju.  de två senaste dagarna har jag inte direkt gjort någonting, haft en hel del hemlängtan och sådär men det är väl sånt man får räkna med. Idag tog jag en promenad genom bushen för att komma till Warringah Mall, där spenderade jag sedan någon timme, mest för att försöka fatta vart jag befann mig.. haha det finns verkligen ingen logik i det shoppingcentret, massa vägar kors och tvärs. Sedan tog jag mig en lite längre promenad och väl hemma lagade jag och barnen pizza tillsammans. mysigt, trots att dom är äckelbarn börjar jag nog tycka om dom lite ? (eller..)

Nu är klockan snart 22:00 här och jag ligger och tittar på Will & Kate - the movie... ja dom har alltså gjort en spelfilm om hur de träffades osv, allt inför kungabröllopet som snart ska äga rum i London. Det är så sjukt hypat här, tänk er Viktoria och Daniel.. fast 10 gånger värre. ah ni fattar...


Efter mammas reaktion när jag sa att jag gick genom bushen för att ta mig till ställen (den lät ungefär: "Nääej du får inte gå genom skogen, där finns ormar och fula gubbar!") så tänkte jag visa att jag faktiskt inte behöver hugga mig fram genom vildmarken med en machete
utan att det faktiskt inte är så farligt ;)...


(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE STÖRRE)





/Hanna

Kommentarer
Postat av: elin

sötnooos! saknar dig med. hjärta!

2011-04-28 @ 06:33:23
Postat av: MF

Hej på Dej!

Har tittat på alla foton.Och vilka bilder!!!!

De är fantastiska.Det är bra att ha ögon i nacken när Du går ensam i skogen och Du kan kanske en del karatetrix.Vi har tittat på TV-från Sydey och norra AU ikväll,där finns massor av krokodiler och är bad & fiskeföbud.Sköt om Dej!

Puss & Kram

MM + MF

2011-04-28 @ 22:04:20
Postat av: Frida- i Australien

Äckelbarn? Whot? Hoppas att du har det bra! Åker hem i morgon, känns surrealistiskt, njut lite för mig med!

2011-05-02 @ 14:58:20
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se