STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Minnen Av Aprilhimlen




..Egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig. För jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid... Men då slösar vi bort våra liv! (jag tänker alltid på dig i april) Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på. En kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på. Egentligen älskar du inte mig och egentligen är det okej med mig. För jag älskar ingen alls, sånt där är slöseri med tid... Jag var ingen, Du var aprilhimlen
Som jag minns den... och som jag minns dig... Och jag hoppas att du kan se mig nu och jag hoppas att du.... hör mig nu.

(Håkan och hans texter alltså.. hjärta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se