STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Framme i Sydney

efter en sjuuukt lång resa på totalt 26 timmar, från det jag lämnade dörren hemma till jag gick in genom dörren till mitt nya "hem", är jag nu äntligen framme i Australien! kan inte tror det. Jag som längtat efter detta, drömt om att få uppleva och nu är jag faktiskt här! galet.

Resan såg ut såhär: Tisdagen startade på Landvetter där jag 09:30 tog ett plan till Köpenhamn, tog knappt 45 minuter. Sedan gick nästa plan till Singapore 11:20 och efter 12 timmars flygresa var jag framme, då är klockan 05:20 (lokal tid) Nästa plan gick vid 07:00 och efter 7,5 timmar var jag slutligen framme i Sydney runt 16:30 på onsdag den 13.

hade varit väldigt nervös inför att flyga själv men det gick faktiskt oförskämt bra, är riktigt stolt över mig själv att jag klarade det! Har massor att berätta egentligen men orkar inte nu.

Familjen verkar trevlig, dom bjöd på vin och grejer när jag kom och jag ville mest bara sova.

sitter i mitt rum och skriver detta, känna väldigt konstigt alltihop! ska försöka få lite sömn nu, ska bli spännande att se hur illa jetlagen blir, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se