STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

Bondi Beach & Sydney Harbour Bridge

har haft en riktigt härlig dag! Tog bussen ner till Manly runt kl 10 på förmiddagen, mötte upp Johanna och vi tog färjan tillsammans in till stan där vi träffade Cassandra. Vi tre begav oss sedan mot Bondi beach, häftigt att se det på riktigt. Det var varmt ute (använde shorts för första gången i år!) men såklart när vi kom till stranden kom värsta molnet och det blev jätte kallt! men det gjorde inte så mycket.. efter att varit på stranden en stund vandrade vi vidare på nån gångled upp till en utsiktsplats där man kunde blicka ut över Bondi, fint :) tog massa kort under vägen men de är utspridda på våra olika kameror.. (lägger upp några här och resten på facebook) käkade även lite lunch i Bondi och sedan begav vi oss tillbaka. Jag och Johanna tog färjan tillbaka till Manly och sedan tog jag bussen till Allambie Heights. börjar känna igen mig lite mer nu tror jag, men är ändå fett osäker på vart jag ska och busschaffören kunde inte hjälpa mig, pratade dock med en man och en gammal tant på bussen som försökte hjälpa mig, snallt! kom rätt till slut i alla fall och var hemma runt kl 19. käkade lite och sedan åkte jag med mamman i familjen, Ingrid, och äldste sonen in till Sydney igen för vi skulle gå över Sydney Harbour Bridge, maffig känsla att gå där och se hur hela staden och operahuset är upplyst, väldigt fint. blev ett riktigt uppvaknande liksom: "wow jag är verkligen här nu!" Gick även till The Rocks och Ingrid visade mig runt lite, var hemma igen runt 22:30. Snodde med mig en cupcake och filmen "the switch" in på rummet så ska krypa ner och mysa lite nu. Det börjar kännas riktigt bra det här :) JAG GILLAR'T!!





Kommentarer
Postat av: Pappa Lars

Låter Bra! Fina bilder! Känns bra! Roligt för dig!

2011-04-22 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se