STARTSIDAN
 KATEGORIER
 DESIGNEN

BYRON BAY

coffs harbour levererade! Hoey Moey hette hostelet och låg precis vid stranden - n a j s. annars fanns det väl inte så mycket att göra där mer än boogie boarding (vilket är sjukt kul). igår anlände vi till byron bay och här känns det inte heller så pjåkigt! mycket mysigare än jag väntat mig. igår gick vi på stadsvandring och tog en promenad upp till fyren samt var på den östligaste punkten på fastlandet typ. idag tog vi en dagstur till hippie orten Nimbin, minst sagt märkligt och annorlunda att gå runt där men kul upplevelse. blev dock inga kakor för min del... imorgon har vi bokat en 4 timmars surflektion! wiie!


Coffs Harbour, trappan ledde direkt till hostelet ca 30 meter bort

 

 


Main Beach, Byron Bay


Byron Bay

 


Lighthouse, Byron Bay



Nimbin, Byron Bay

 

/Hanna

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: isabella

brunis :D <3

2012-01-13 @ 12:26:07
Postat av: Elin

saknar diiiiiiiiiiig jö

2012-01-30 @ 10:34:29
URL: http://cupcakekaos.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Mars-12 tar jag mitt flyttlass till Turkiet och Alanya till min turkiska pojkvän!



Följ med mig i min vardag i Turkiets största turistort, fina bilder, tips, recept och kärlek :)



www.xbecka.blogg.se



<3

2012-02-04 @ 14:38:18
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se